قيمت گذاري تجهيزات پزشکي آغاز شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 25
نویسنده : مولوی
رئيس مرکز مديريت و هماهنگي امور بازرگاني و تجهيزات پزشکي وزارت بهداشت با اشاره به اجراي قانون هدفمندي يارانه ها ، از آغاز قيمت‌گذاري تجهيزات پزشکي خبر داد.

به گزارش مهر، دکتر ابراهيم متوليان افزود: با توجه به آغاز هدفمندي يارانه ‌ها و براي جلوگيري از سودجويي در بازار تجهيزات پزشکي پروسه قيمت‌گذاري تجهيزات پزشکي و حق ميزان سود شرکت هاي وارداتي در وزارت بهداشت آغاز شد.

وي گفت: براي برخورد با گرانفروشان و کساني که مترصد هستند تا از رهگذر اجراي هدفمندي يارانه ‌ها ، سودهاي غيرمجاز و بيشتري از واردات تجهيزات پزشکي ببرند کميته تعيين قيمت اين تجهيزات با ميزان سود متعلقه به هر کالاي وارداتي در اين زمينه در وزارت بهداشت آغاز به کار کرد.

متوليان افزود: قيمت ‌گذاري تجهيزات پزشکي در مرحله اول از تجهيزات مصرفي و پروتزها که کاربرد بيشتري دارند آغاز خواهد شد و به تدريج براي تمام کالاها و تجهيزات پزشکي قيمت و سود فروش مناسب مشخص و به شرکت هاي وارداتي ابلاغ خواهد شد.

وي از برخورد تعزيراتي با موسسات و شرکت هاي وارداتي که مصوبات کميته قيمت ‌گذاري را رعايت نکنند در آينده خبر داد و گفت: در راستاي اجراي ماده 92 و بحث تصادفات در صدد حمايت بيشتر از توليدات داخلي و به ويژه تجهيزات پروتزهاي ارتوپدي هستيم.
 
قائم مقام وزير بهداشت در امور تجهيزات پزشکي گفت: با هماهنگي هاي به عمل آمده با معاونت درمان وزارت بهداشت براي اجراي هرچه بهتر ماده 92 که به بحث تصادفات و بيماران تروما مي‌پردازد ، مقرر شد از توليدات داخلي تجهيزات پزشکي حمايت بيشتري صورت گيرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: